به گزارش گروه اجتماعی خراسانتایم به نقل از خبرگزاری ایسنا، محمدعلی جاوید در نخستین ملاقات عمومی با شهروندان در نمازخانه شهرداری بیرجند اظهارکرد: تلاش میشود که هیچ یک از مراجعه کنندگان ناراضی برنگردند.
وی افزود: تمامی مدیران حوزه شهری همکاری لازم برای رفع مشکل مطرح شده توسط شهروندان را دارند و در این راستا دلسوزانه به پیشنهادات ارباب رجوع توجه کرده و راهکاری ارائه میدهند.
شهردار بیرجند تصریح کرد: در این نشست برخی مدیران حوزه شهری حضور داشتند که با همفکری آنان و حتی تماس با فرماندار، راهکارهایی اندیشیده شده است.
وی افزود: بیشتر مشکلات در حوزه شهرسازی، عمرانی و خدمات شهری به موانع پیش روی توسعه همگون شهری مربوط میشود.
جاوید بیان کرد: برخی از مراجعه کنندگان به نمایندگی بخشی از اهالی یک محل یا گروهی از افراد در این ملاقات حضور یافته و حل مشکلات این فرد به منزله حل مشکل یک محله یا گروه است.
وی تاکید کرد: حوزه بازرسی و رسیدگی به شکایات شهرداری بیرجند به خوبی فعالیت کرده و مسایل مطرح شده در این ملاقات را بررسی کرده و راهکاری نیز ارائه دادند.
در نخستین ملاقات عمومی شهردار بیرجند با شهروندان، درخواست 20 شهروند بررسی شد.
انتهای پیام/4
کلمات کليدی: خراسانتایم , عمران , شهرداری