دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۳
معاون گردشگری خراسان جنوبی:

نداشتن برند از مشکلات حوزه صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی است

معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان‌جنوبی گفت: یکی از مشکلات استان در حوزه صنایع دستی و گردشگری نداشتن برند است.
نداشتن برند از مشکلات حوزه صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی است
 
به گزارش گروه اقتصادی خراسان‌تایم به نقل از خبرگزاری مهر، مرتضی عربی  در جلسه هماهنگی معرفی صنایع‌دستی و جاذبه‌های گردشگری خراسان‌جنوبی در نمایشگاه نوروزگاه ایران اظهار کرد: حضور فعالان عرصه صنایع دستی و گردشگری درنمایشگاه نوروزگاه ایران یک گام مثبت در معرفی خراسان‌جنوبی است.
معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان‌جنوبی با اشاره به موقعیت مناسب خراسان‌جنوبی برای گردشگری بیان کرد: یکی از مشکلات استان در حوزه صنایع دستی و گردشگری نداشتن برند است.     
عربی با بیان اینکه در برخی موارد زیر ساخت‌های گردشگری نیز فراهم نیست، ادامه داد:  باید به موضوع گردشگری به صورت فرابخشی نگاه کرد و تنها در این صورت است که می‌توانیم در جذب گردشگر به خراسان‌جنوبی موفق باشیم.
وی افزود: اگر جذب گردشگر و فراهم کردن شرایط مناسب برای حضور مسافر را تنها وظیفه سازمان میراث فرهنگی بدانیم به نتیجه مطلوب نخواهیم رسید.
معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان‌جنوبی گفت: نگاه ما به بخش گردشگری و صنایع دستی باید تخصصی بوده و از روش‌های نوین برای معرفی جاذبه‌های خراسان جنوبی و جذب گردشگر استفاده کنیم.
عربی اظهار کرد: روش‌های سنتی جذب گردشگر مانند توزیع بروشور و کاتالوگ پاسخگو نیست و شیوه‌های دیگری را باید امتحان کرد.

انتهای پیام/4
Share/Save/Bookmark
کد مطلب:۱۲۷۹۳
کلمات کليدی: خراسان‌تایم , برند , گردشگری