مسافران نوروزی از آبگرم معدنی فردوس استقبال کردند

9 فروردين 1397 ساعت 16:46

مدیر عامل مرکز آب درمانی هلال فردوس با اشاره به استقبال بی نظیر مسافران نوروزی از این مرکز تفریحی درمانی گفت: آبگرم معدنی هلال فردوس با قدمتی ۲۰۰ ساله در شهرستان فردوس نقش مهمی را در جذب و توسعه صنعت گردشگری ایفا می‌کند.


به گزارش گروه اجتماعی خراسان‌تایم به نقل از تسنیم، محمد نبیلی‌مقدم با بیان اینکه بزرگترین مجموعه اقامتی استان خراسان جنوبی در ایجاد فضایی مناسب و با هدف توسعه گردشگری پایدار در منطقه و استان گام برمی‌دارد اظهار داشت: در روزهای نخست سال جدید آمار ورودی به مجموعه آبگرم معدنی هلال فردوس 6 درصد افزایش داشته است. 
وی افزود: این افزایش به دلیل تعمیرات اساسی در بخش آب درمانی و وان‌های اختصاصی و همچنین تجهیز و بهبود فضاهای اقامتی و تبلیغات موثر توسط شرکت تفریحی و آب درمانی هلال فردوس ایرانیان صورت گرفته است که مورد استقبال مردم نیز واقع شده است.




مدیر عامل مرکز آب درمانی هلال فردوس، تعمیرات اساسی وان‌های اختصاصی آبگرم معدنی، تعمیرات اساسی ویلاهای اقامتی، تعویض تخت و تشک و استفاده از باکس‌های هتلی را از جمله اقداماتی عنوان کرد که در سال گذشته در این مجموعه انجام شده است.
نبیلی‌مقدم تصریح کرد: افزایش تخت‌های اقامتی از 210 تخت به 240 تخت اقامتی، توسعه فضای سبز، حضور در دو دوره نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران، چاپ و توزیع بیش از 15 هزار بروشور و کاتالوگ تبلیغات گسترده در فضای مجازی و عضویت در مرکز توسعه گردشگری سلامت از دیگر اقداماتی است که در سال گذشته توسط مجموعه آبگرم معدنی هلال فردوس انجام شده و آن را به یک برند گردشگری و قطب گردشگری شرق کشور تبدیل کرده است.
وی خاطرنشان کرد: آبگرم معدنی هلال فردوس با قدمتی 200 ساله در شهرستان فردوس نقش مهمی را در جذب و توسعه صنعت گردشگری ایفا می‌کند. 



مدیر عامل مرکز آب درمانی هلال فردوس یادآور شد: این مجموعه با امکانات اقامتی شامل 25 ویلای کاملاً مجهز، مجموعه استخر آب درمانی برای آقایان و بانوان به صورت مجزا، وان‌های اختصاصی آبگرم معدنی، سونا  خشک و جکوزی و استخر کودکان، فروشگاه و رستوران  و کمپ گردشگری سالیانه از مسافران و گردشگران عزیز پذیرایی می‌کند.
نبیلی‌مقدم اظهار داشت: این مجموعه به عنوان بزرگترین مجموعه اقامتی استان خراسان جنوبی در ایجاد فضایی مناسب و با هدف توسعه گردشگری پایدار در منطقه و استان گام برمی‌دارد.
وی هدف اصلی این مجموعه را جلب رضایت میهمانان و مسافران دانست و افزود: در این راستا در سالی که گذشت با توزیع حدود 5 هزار برگه نظرسنجی و بررسی نظرات، پیشنهادات و انتقادات مردمی و رفع بسیاری از معایب، آموزش مستمر پرسنل در حوزه‌های بهداشت، مشتری مداری حرکت کرده‌ایم.
مدیر عامل مرکز آب درمانی هلال فردوس با اشاره به اقدامات انجام شده در سال 96 و آمادگی برای نوروز 97 گفت: تعمیرات اساسی وان‌های اختصاصی، تعمیرات اساسی ویلاهای اقامتی و تعویض تخت و تشک‌ها از جمله این اقدامات است.




نبیلی‌مقدم اصلاحات مجموعه استخر آب درمانی، احداث فروشگاه دائمی صنایع دستی، افزایش تخت‌های اقامتی مجموعه از 210 به 240 تخت، توسعه فضای سبز و گلکاری و نهال کاری و حضور در دو دوره نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران با هدف برندسازی آبگرم معدنی هلال فردوس در سطح کشور را از جمله اقدامات انجام شده در سال 96 و آمادگی برای نوروز 97 عنوان کرد.
وی خاطرنشان کرد: چاپ و توزیع بیش از 15 هزار بروشور و کاتالوگ، تبلیغات شبکه‌های مجازی در پربازدیدترین صفحه‌های تلگرام و اینستاگرام، ثبت آبگرم معدنی فردوس در کتاب زمین شناسی دوره دوم دبیرستان در بخش زمین شناسی و عضویت در مرکز توسعه گردشگری سلامت از دیگر اقدامات است.


انتهای پیام/4


کد مطلب: 13449

آدرس مطلب: http://www.KhorasanTime.ir/fa/doc/news/13449/مسافران-نوروزی-آبگرم-معدنی-فردوس-استقبال-کردند

خراسان تایم
  http://www.KhorasanTime.ir