مدیر گروه فرصتهای ایرانی خبر داد
برگزاری نمایشگاه فرصتهای ایرانی در چین/ ضعف کشور در بازاریابی خارجی مشهود است
11 فروردين 1397 ساعت 13:25
مدیر گروه فرصتهای ایرانی با بیان اینکه صادرات و واردات را در کشور چین با هم انجام میدهیم، گفت: نمایشگاه فرصتهای ایرانی در چین طی ماههای آینده برگزار میشود و غرفهداران اجناس خود را در چین به فروش میرسانند.
به گزارش گروه اقتصادی خراسانتایم به نقل از خبرگزاری فارس، علی خاکزادی شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران در نمایشگاه نوروزگاه ایران در مشهد اظهار داشت: گروه فرصتهای ایرانی در شهر شنزن چین دفتر دارد و با کشورهای شرقی آسیا ارتباط خوبی برقرار کرده است.
وی گفت: برای بازدید از نمایشگاه نوروزگاه در مشهد وارد ایران شدم و این نمایشگاه در سطح بالایی برگزار شده است و فرصتهای صادرات در کشور بسیار بالا است.
مدیر گروه فرصتهای ایرانی افزود: شرکت فرصتهای ایرانی با یک طرحی در سال 97 راهاندازی میکنیم، این شرکت فرصتهای خوبی برای بازاریابی ایجاد میکند.
خاکزادی تصریح کرد: صادرات کالاهای ایرانی به دلیل تحریمها شرایط سختی دارد و قرار است تولید و فروش کالاهای ایرانی را در کشور چین انجام دهیم.
وی با بیان اینکه صادرات و واردات را در کشور چین با هم انجام میدهیم، ادامه داد: نمایشگاه فرصتهای ایرانی در چین طی ماههای آینده برگزار میشود و غرفهداران اجناس خود را در چین به فروش میرسانند.
مدیر گروه فرصتهای ایرانی خاطرنشان کرد: اجناس ایرانی باید به سایر کشورهای جهان شناسانده شود و در نمایشگاه چین کالاهای ایران به کشورهای دیگر صادر شود.
خاکزادی با بیان اینکه غرفهداران در نمایشگاه نوروزگاه به بستهبندی توجه کردند، اظهار کرد: ضعف کشور در بازاریابی خارجی مشهود است، در این نمایشگاه بیشتر غرفهداران اطلاعات را به زبان انگلیسی ندادند و این موضوع کمکی به معرفی محصولات به سایر کشورها نمیکند.
وی افزود: هیچکدام از غرفهداران آماده حضور در بازاریابیها ندارند و آموزش بازاریابی برای تقویت غرفهداران برگزار شود، عمده ضعف ما نیز در بستهبندیها است.
انتهای پیام/4
کد مطلب: 13466