به گزارش گروه اقتصادی خراسانتایم به نقل از تسنیم، مهدی اخلاقیپور با تشریح دستاوردهای این نمایشگاه اظهار داشت: پس از 8 روز تلاش مستمر تمامی عزیزان، نمایشگاه نوروزگاه ایران در مشهد به پایان رسید اما هنوز ما در ابتدای راه نوینی هستیم.
وی انسجام بخشی به تولیدکنندگان عرصه خراسان جنوبی به عنوان نماد تلاش منسجم و نشان دادن جایگاه، شان و منزلت توانمندیهای استان در بین سایر استانها که قطعاً نمایشگاه نشانگر جایگاه برتر و رفیعتر خراسان جنوبی بود را از مهمترین دستاوردهای این نمایشگاه برشمرد.
وی تعامل با بازرگانان و سرمایه گذاران داخلی و خارجی و انعقاد قرارداد و تفاهم نامه هایی جهت افزایش سهم خراسان جنوبی از بازارهای جهانی با بالفعل کردن پتانسیلهای بالقوه استان که این نمایشگاه سهم بسزایی در این زمینه ایفا کرد رااز دیگر دستاوردهای این نمایشگاه عنوان کرد.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان خراسان جنوبی و مسئول برگزاری نمایشگاه نوروزگاه مشهد تغییر نگرش مردم اعم از داخل کشور و خارج نسبت به توانمندی و پتانسیل استان خراسان جنوبی از دیگر دستاوردهای نمایشگاه نوروزگاه مشهد بود.
اخلاقی پور گفت: تغییر نگرشی که در مردم عزیز کشورمان با برپایی این نمایشگاه بوجود آمد دریچه ای تازه در عرصه ورود محصولات استان به بازارهای کشور و جهان برای ورود به اقیانوس آبی بازار تجاری ایجاد کرد.
وی افزود: توانمندیهای استان که مناسب بود از زمان استقلال خراسان جنوبی طی 13 سال گذشته بصورت منسجم و یکپارچه معرفی می گردید، اما با تاخیر پس از 13 سال امروز به همت والای دکتر مروج الشریعه استاندار خراسان جنوبی و در راستای منویات مقام معظم رهبری در سالی که به عنوان حمایت از کالای ایرانی نامگذاری گردیده، این مهم به نحو شایسته با برگزاری این نمایشگاه تحقق یافت و با استقبال باشکوه مردم عزیز کشورمان برگزار شد.
انتهای پیام/4
کلمات کليدی: خراسانتایم , نمایشگاه , بازاریابی , اقتصاد