به گزارش گروه اجتماعی خراسانتایم به نقل از تسنیم، عیسی جعفری ظهر امروز در آیین رونمایی از این سامانه اظهار داشت: سامانه دادور برای دریافت، انعکاس، پیگیری و رسیدگی به شکایات متقاضیان صدور مجوزهای کسب وکار به آدرس WWW.bemcenter.ir راه اندازی شده است.
وی گفت: مردم در صورت مواجهه با چالش و یا مشکل در مراحل اخذ استعلامات و یا مجوزهای گوناگون از دستگاههای اجرایی می توانند شکایت خود را از طریق سامانه دادور مطرح کنند.
مدیرکل امور اقتصاد و دارایی خراسان جنوبی بیان کرد: این سامانه در وزارت امور اقتصاد و دارایی و براساس مصوبه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی طراحی شده است.
وی افزود: پس از ثبت شکایت مردم در این سامانه، شکایت به مدیراجرایی و استاندار ارجاع می شود و پس از آن استاندار برای دستگاه متشاکی، یک هفته فرصت پاسخگویی با ارائه مستندات و استدلال قانونی در نظر می گیرد.
جعفری با بیان اینکه سامانه دادور در حال حاضر در مرکز استان و تمام مراکز شهرستان ها راه اندازی شده است گفت: پایش ادارات از سوی دستگاه های نظارتی و استاندار استان از مزایای این سامانه است که می تواند در بهبود شرایط در دستگاه ها و تصمیمات اتخاذ شده، موثر باشد.
معاون امور اقتصادی وزیر امور اقتصاد و دارایی نیز در این مراسم که از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد، بهبود فضای کسب و کار را از مزیت های این سامانه دانست .
میر شجاعیان گفت: نبود نقشه دقیق و الکترونیک برای اخذ مجوزها و یکسان نبودن اهمیت دستگاه ها از مشکلات تبادل اطلاعات بین دستگاه های اجرایی برای دریافت استعلامات و اخذ مجوزهای کسب و کار است.
حسینی سرپرست معاون هماهنگی و امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی هم با تاکید بر گره گشایی فضای پر پیچ و خم بروکراسی حاکم در کشور برای حمایت از سرمایه گذار و تولید داخلی، سهولت ارتباط سرمایه گذار با مدیر دستگاه اجرایی و بیان واقعیت ها به تسهیل کنندگان فضای کسب و کار را از اهداف این راه اندازی سامانه دادور برشمرد.
انتهای پیام/4
کلمات کليدی: خراسانتایم , دارایی , سامانه دادور