طی سه ماهه نخست سال جاری؛
۱۵ پرونده تخلف در سامانه شکایت تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی ثبت شد
20 تير 1397 ساعت 11:47
معاون اجرایی تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی از ثبت ۱۵ پرونده تخلف در سامانه ۱۳۵ این سازمان خبر داد.
به گزارش گروه اجتماعی خراسانتایم به نقل از مهر، علی محدثی نژاد ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: سازمان تعزیرات حکومتی همواره در شرایط حساس اقتصادی بر بازار نظارت میکند.
وی با اشاره به اهداف نظارتها بیان کرد: حمایت از اقشار آسیبپذیر در برابر اخلال گران اقتصادی و حمایت از کسب و کارها در برابر التهاب از اهداف این بازرسیها است.
محدثی نژاد از راهاندازی سامانه دریافت و پاسخگویی مردمی خبر داد و گفت: این سامانه از طریق شمارهگیری عدد سه رقمی ۱۳۵ آماده دریافت شکایتهای مردمی است.
معاون اجرایی تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی ادامه داد: همچنین این سامانه به صورت الکترونیکی پاسخگوی شکایت شهروندان است.
محدثی نژاد بیان کرد: بازرسان سازمان تعزیرات حکومتی موظف هستند شکایتهای رسیده از این بستر را بررسی و نتیجه را به شاکی اعلام کنند.
وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری ۱۵ فقره پرونده تخلف در این سامانه ثبت شده است، افزود: این تخلفات در زمینه خودرو بوده است.
معاون اجرایی تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی بیان کرد: تفاهمنامهای بین سازمان تعزیرات حکومتی و سازمان حمایت از حقوق مصرفکنندگان نیز تنظیم شده است.
انتهای پیام/4
کد مطلب: 16234