مدیرکل برنامهریزی و توسعه جهاددانشگاهی کشور خبر داد:
برندسازی جهاددانشگاهی با آموزشهای شغل محور
3 مرداد 1397 ساعت 11:02
مدیرکل برنامهریزی و توسعه جهاددانشگاهی کشور گفت: فعالیت ها و آموزش های شغل محور جهاددانشگاهی، این مجموعه را تبدیل به برند کرده است.
به گزارش گروه اجتماعی خراسانتایم به نقل از ایسنا، حسین کلانتری اظهار کرد: جهاددانشگاهی فعالیتهایی در سطح ملی دارد که این فعالیت ها تبدیل به برندی زیرمجموعه جهاددانشگاهی شده اند.
وی افزود: جهاددانشگاهی، فعالیت های مختلفی در حوزه تولید محتوا، استانداردسازی فرآیند آموزش، حوزه اشتغال و کارآفرینی دارد.
بومیسازی محتواهای آموزشی زبان انگلیسی در کشور
وی از بومیسازی محتواهای آموزشی زبان انگلیسی در کشور توسط جهاددانشگاهی خبر داد و بیان کرد: استانداردسازی دورههای آموزشی جهاددانشگاهی را در حوزه آموزش زبان آغاز کرده ایم.
مدیرکل برنامهریزی و توسعه جهاددانشگاهی کشور بیان کرد: با مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی و با همکاری تعدادی از سازمان ها مجموعه کامل آموزش زبان انگلیسی شامل 8 بسته 16 جلدی با نام eight در جهاددانشگاهی تدوین شده است.
کلانتری با بیان اینکه در حال حاضر این بومی سازی در پنج استان کشور به صورت پایلوت اجرا شده است، تصریح کرد: این بسته آموزشی در پی ارائه روشهای نوین آموزش و یادگیری زبان انگلیسی است.
وی بیان کرد: آموزش بین الملل، آموزش مجازی، ارائه سیدیهای آموزشی و افزایش فراگیران تخصصی از برنامههای پیش روی جهاددانشگاهی است که امیدواریم واحدهای استانها نیز خود را با این برنامهها همگام کنند.
رتبهبندی مراکز آموزشی جهاد دانشگاهی
مدیرکل برنامهریزی و توسعه جهاددانشگاهی کشور همچنین از رتبهبندی مراکز آموزشی جهاد دانشگاهی طبق یک سری از معیارهای طبقه بندی شده خبر داد و اظهار کرد: بر طبق این معیارها، مراکز آموزشی جهاد دانشگاهی در سطح کشور در سه سطح تقسیمبندی می شوند.
کلانتری با بیان اینکه رتبهبندی مراکز آموزشی جهاد دانشگاهی از امسال اجرایی خواهد شد، خاطرنشان کرد: به مراکزی که در رتبه اول قرار بگیرند تسهیلاتی ارائه میشود.
انتهای پیام/4
کد مطلب: 16729
آدرس مطلب: http://www.KhorasanTime.ir/fa/doc/news/16729/برندسازی-جهاددانشگاهی-آموزش-های-شغل-محور
خراسان تایم
http://www.KhorasanTime.ir