سرپرست مرکز مدیریت راههای خراسان جنوبی خبرداد:
ارتقاء برقراری ارتباط با کاربران جادهای در خراسان جنوبی
5 دی 1397 ساعت 13:08
سرپرست مرکز مدیریت راههای خراسان جنوبی از افزایش ارتباط مرکز مدیریت راههای استان با کاربران جاده ای با دو هدف متفاوت اطلاع رسانی و نیز اطلاع یابی از وضعیت جاده ها و محورهای استان، خبر داد.
به گزارش گروه اجتماعی خراسانتایم به نقل از ایسنا، هادی بهمنی اظهارکرد: با توجه به نتایج حاصل از رصد تماس های حاصله با مرکز مدیریت راههای استان، در 9 ماهه ابتدای امسال 53 هزار و 809 مورد تماس از طریق سامانه گویای 141 با مرکز مدیریت راههای استان برقرار شده است که این میزان تنها در آبان و آذرماه تعداد 11 هزار و 996 مورد تماس بوده، که افزایش 26 درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می دهد.
وی ادامه داد: طبق سیاستی که از طرف سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور مبنی بر برقراری ارتباط نزدیک با کاربران و استفاده کنندگان واقعی جاده های کشور دنبال می شود، سامانه تلفنی گویای 141 بصورت شبانه روزی توسط کارشناسان مرکز مدیریت راههای استان مورد پشتیبانی و بارگذاری گزارشات آخرین وضعیت جوی و ترافیکی و نیز آخرین محدودیت های تردد وسایل نقلیه در محورهای استان، قرار می گیرد.
سرپرست مرکز مدیریت راههای خراسان جنوبی اظهار کرد: این سامانه در شرایط عادی هر دو ساعت یک بار و در هنگام به وجود آمدن مداخلات جوی نظیر بارش باران و برف، در صورت لزوم هر 30 دقیقه یک بار بروزرسانی می شود.
بهمنی با تشریح خدمات سامانه گویای 141، افزود: این سامانه در پنج بخش، پنج نوع خدمت متفاوت به کاربران راهها ارائه می کند که عبارت از دریافت آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راهها، دریافت آخرین محدودیت های تردد وسایل نقلیه، دریافت مسیر و مسافت بین شهرها، ارتباط با کارشناسان مرکز مدیریت، شکایات رانندگان حمل و نقل عمومی و ارائه پیشنهادات و انتقادات از جمله این خدمات است.
وی بیان کرد: طول راههای استان دو برابر متوسط طول راه سایر استان ها است که این موضوع حجم گسترده کار راهداران تلاشگر استان را نشان می دهد.
سرپرست مرکز مدیریت راههای خراسان جنوبی از هموطنان و رانندگان محترم خواست تا هرگونه مشاهدات خود از مشکلات راههای استان و خدمات حمل و نقل بار و مسافر را با سامانه 141 در میان گذاشته تا در اسرع وقت رسیدگی شود.
بهمنی اظهار امیدواری کرد: با توجه به شروع طرح زمستانه ادارهکل راهداری و حمل و نقل جاده ای، مسافران و رانندگان، قبل از شروع سفر با تماس و استفاده از سامانه 141 بتوانند برنامه ریزی مناسبی نسبت به انتخاب بهینه مسیر، مدیریت زمان سفر، بهرهمندی از امکانات مجتمعهای خدماتی رفاهی، رعایت نکات ایمنی و پرهیز از تردد در شرایط همراه با مداخلات جوی نظیر بارش باران و برف داشته باشند تا شاهد کاهش حوادث و تلفات جادهای در محورهای استان باشیم.
انتهای پیام/4
کد مطلب: 20324
آدرس مطلب: http://www.KhorasanTime.ir/fa/doc/news/20324/ارتقاء-برقراری-ارتباط-کاربران-جاده-ای-خراسان-جنوبی
خراسان تایم
http://www.KhorasanTime.ir