به گزارش گروه اجتماعی خراسانتایم به نقل از ایسنا، سیدمحمود هاشمی، امروز 17 دی، در جمع خبرنگاران با تأکید بر روند صعودی پاسخگویی فوری به درخواستهای مردمی گفت: تمامی مشترکین استانی میتوانند به صورت شبانه روزی با سامانه گویا و مکانیزه 194 تماس حاصل کرده تا کارشناسان واحد امداد این شرکت درکمترین زمان ممکن در محل مورد نظر حضور یافته و جوابگوی مطالبات مشترکین و رفع مشکل آنان باشند.
وی از راهاندازی خط E1 شماره 194 و سیستم ضبط مکالمات و نيز راهاندازی سیستم ثبت حوادث به صورت مکانیزه در اتاق کنترل امداد مستقر در ستاد استان خبر داد.
مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی افزود: نصب موقعیت یاب خودرو با قابلیت ارسال فرمان از اتاق امداد بر روی خودروها، ثبت ساعات مربوط به تماس مشترک، ارسال فرمان به خودروي امداد، دریافت پیام، رسیدن خودرو به محل و ثبت اقدامات انجام شده از سوی نفرات امدادگر و مشاهده آنلاین عملکرد صحیح ایستگاههای حیاتی استان از دیگر امکانات این سامانه است.
هاشمی همچنین از تهیه گزارشات مختلف درخصوص تعداد تماسها و خدمات صورت پذیرفته به عنوان مهمترین ویژگیهای این سامانه هوشمند نام برد و یادآور شد: این امکان موجب سرعت بخشیدن در خدمت رسانی و پاسخگویی دقیق در راستای تکریم ارباب رجوع و اعتماد مردم به خدمتگزاران خود میشود.
انتهای پیام/4
کلمات کليدی: خراسانتایم , شرکت گاز , گازرسانی