از ابتدای سال صورت گرفت؛

بیش از ۲۰ هزار تماس با سامانه‌ ۱۴۸۰ خراسان جنوبی

10 بهمن 1397 ساعت 10:19

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی از تماس ۲۰ هزار و ۵۷۸ نفر با سامانه‌ ۱۴۸۰ از ابتدای سال خبر داد.


به گزارش گروه اجتماعی خراسان‌تایم به نقل از ایسنا، علی عرب‌نژاد از تماس ۲۰ هزار و ۵۷۸ نفر با سامانه‌ ۱۴۸۰ از ابتدای سال تا پایان دیماه خبر داد.
مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی افزود: ۲۲ مشاور در مرکز مشاوره به صورت تلفنی پاسخگوی مردم هستند.
عرب‌نژاد با اشاره به اینکه بیشترین تماس‌ها از سوی زنان گرفته می‌شود، گفت: بیشترین موضوع‌های مورد بحث تربیت کودک و مشکلات بین فردی است.
مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی با بیان اینکه در بیشتر تماس‌ها مشاوران حداقل یک راه حل ارائه می‌کنند، اظهارکرد: در صورت قابل حل نبودن مشکل فرد به صورت تلفنی به مراکز مرتبط مشاوره‌ بهزیستی ارجاع و به صورت حضوری وقت مشاوره به شخص داده می‌شود.
وی یادآورشد: بیشتر بحث‌های حضوری در زمینه‌ی مشکلات با همسر و دخالت‌های خانواده همسر است.
مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: سال گذشته ۲۴هزار و ۵۶۳ نفر با سامانه‌ی ۱۴۸۰ تماس گرفته‌اند.

انتهای پیام/4


کد مطلب: 20826

آدرس مطلب: http://www.KhorasanTime.ir/fa/doc/news/20826/بیش-۲۰-هزار-تماس-سامانه-۱۴۸۰-خراسان-جنوبی

خراسان تایم
  http://www.KhorasanTime.ir