به گزارش گروه اقتصادی خراسانتایم به نقل از خبرگزاری فارس، یدالله غلامپور اظهار داشت: جانمایی ایستگاههای ناوگان حملونقل عمومی اعم از اتوبوس و تاکسی باید به گونهای باشد که علاوه بر افزایش دسترسی مسافران، زمان سفرهای درونشهری را نیز کاهش دهد.
وی با بیان اینکه نرخ تاکسیها از ابتدای امسال همزمان با افزایش نرخ اتوبوسها 15 تا 20 درصد افزایش داشته، افزود: برچسب نرخ کرایه تاکسی در تمام تاکسیها در معرض دید قرار داده شده و نرخنامه مصوب و پلهای ارتباطی برای دریافت شکایات و انتقادات در مقابل افراد گذاشته شده است.
رئیس سازمان مدیریت حمل ونقل بار و مسافر شهرداری بیرجند بیان کرد: تمام تاکسیها این برچسب را دارند و اگر تاکسی این برچسب را نداشته باشد، تخلف است و مردم در صورت مشاهده میتوانند این تخلفات را گزارش دهند.
غلامپور با بیان اینکه هنوز برنامهای در سال جاری در مقوله سهمیهبندی بنزین تاکسیها ابلاغ نشده، ادامه داد: اجرای سیستم پرداخت الکترونیک در بیرجند بهعنوان اولین شهر ایران در سال 89 آغاز شد.
وی خاطرنشان کرد: کارگاه آموزشی آشنایی با مباحث تکریم اربابرجوع و ارتباط مؤثر، با هدف توجه به اصل مشتری مداری و جلب رضایت مسافرین و آشنایی با قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در مرکز آموزش علمی و کاربردی شهرداری بیرجند برای تاکسیرانان برگزار شده است.
رئیس سازمان مدیریت حملونقل بار و مسافر شهرداری بیرجند با اشاره به اهمیت و ضرورت برنامهریزی جامع حملونقل عمومی مسافر درونشهری برای بالا بردن سطح کیفی و کمی سرویسدهی به مسافرین، اضافه کرد: در این دوره آموزشی ضمن تأکید بر رعایت حقوق مسافرین، تاکسیرانان با مفاهیم تکریم اربابرجوع و مشتری مداری و نحوه برخورد صحیح با مسافرین، ارتقای توانمندی ارتباطی و رعایت ساختارهای حوزه کاری آشنا شدند.
انتهای پیام/4
کلمات کليدی: خراسانتایم , شهرداری , تاکسیرانی