«خوار و بار» رکورددار تخلفات صنفی در خراسان‌جنوبی

11 تير 1398 ساعت 20:14

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صمت خراسان‌جنوبی با اعلام اینکه بیشترین پرونده‌ها مربوط به گروه خوار و بار، مواد غذایی، میوه و تره‌بار، مواد پروتئینی، نان و کالای قاچاق بوده، گفت: کمترین تخلفات صورت گرفته هم در بخش گروه خدمات عمومی و صنفی بوده است.


به گزارش گروه اجتماعی خراسان‌تایم به نقل از فارس، علی تهوری با اشاره به آغاز طرح نظارتی ویژه خدمات عمومی و دولتی در خراسان‌جنوبی، اظهار داشت: این طرح از 10 تیرماه تا 10 مردادماه با همکاری ۴۲ بازرس، ۴۰۰ ناظر افتخاری و انجام گشت‌های مشترک با دستگاه‌های مرتبط اجرا می‌شود.
وی افزود: طرح مذکور با توجه به آغاز فصل تابستان و ضرورت نظارت بر شهریه اماکن ورزشی، مهدکودک‌ها، مدارس غیرانتفاعی و غیره با هدف اطمینان‌بخشی به خدمات گیرندگان در راستای استفاده بهینه و قانونی از این اماکن اجرا می‌شود.
معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صمت خراسان‌جنوبی تبیین کرد: از آغاز امسال ۲۱ هزار و ۹۵۴ مورد بازرسی توسط تیم‌های نظارتی صمت در استان انجام شده که در این بازرسی‌ها ۲۹۶ پرونده به ارزش ۵۶۶ میلیون تومان تشکیل و به تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.
تهوری با اعلام اینکه بیشترین پرونده‌ها مربوط به گروه خوار و بار، مواد غذایی، میوه و تره‌بار، مواد پروتئینی، نان و کالای قاچاق بوده، عنوان کرد: کمترین تخلفات صورت گرفته هم در بخش گروه خدمات عمومی و صنفی بوده است.
وی از برگشت 350 میلیون تومان از آغاز امسال در حق شاکیان در خراسان‌جنوبی خبر داد و مطرح کرد: این مبلغ از محل رسیدگی به شکایات و اعاده حقوق مصرف‌کنندگان استان با صلح و سازش به شاکیان برگشت داده شد.
معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صمت خراسان‌جنوبی با اشاره به فعالیت سامانه 124 در راستای پیگیری شکایات مردمی، مطرح کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۳۴ مورد گزارش مردمی به این سامانه رسیده که توسط بازرسان این سازمان مورد بررسی قرار گرفته است.

انتهای پیام/4


کد مطلب: 23021

آدرس مطلب: http://www.KhorasanTime.ir/fa/doc/news/23021/خوار-بار-رکورددار-تخلفات-صنفی-خراسان-جنوبی

خراسان تایم
  http://www.KhorasanTime.ir