دریافت ۱۰۶۲ گزارش مردمی از طریق سامانه ۱۲۴
2 آذر 1398 ساعت 22:59
معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از دریافت هزار و ۶۲ مورد گزارش مردمی از طریق سامانه ۱۲۴ طی هفته گذشته خبر داد.
به گزارش گروه اقتصادی خراسانتایم به نقل از مهر، علی تهوری اظهار داشت: طی یک هفته گذشته بالغ بر هزار و ۹۲۴ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و خدماتی استان انجام شده است.
وی بیان کرد: در این بازرسی ها ۵۹ پرونده تخلف به ارزش ۴۰۰ میلیون و ۸۱۹ هزار ریال تشکیل شد که بیشتر این پرونده ها در بخش خواروبار، میوه و سیفی جات، نان و لوازم خانگی بوده است.
معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی، همچنین بیشترین تخلفات این پرونده ها مربوط به عدم درج قیمت، عدم ارائه فاکتور خرید، گران فروشی و تقلب عنوان کرد.
رسیدگی به شکایات مردمی در اولویت کاری بازرسان
تهوری همچنین دریافت هزار و ۶۲ مورد گزارش مردمی از طریق سامانه ۱۲۴ طی هفته گذشته خبر داد و گفت: رسیدگی به گزارشات مردمی در اولویت کار بازرسان سازمان قرار دارد.
وی با بیان اینکه این تماس ها از ۴۵ مورد در روز به ۳۶۰ مورد افزایش یافته است، اضافه کرد: سامانه ارتباطی ۱۲۴ از آغاز ساعت اداری تا ساعت ۲۱ شب آماده پاسخگویی به شکایات و گزارش های مردمی هستند.
معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی یادآور شد: طرح تشدید نظارت بر بازار به منظور مقابله با هر گونه افزایش قیمت کالا و خدمات ناشی از افزایش قیمت بنزین از هفته گذشته در استان آغاز و در این طرح با دو تخلف گران فروشی و گرانی کالا در سریع ترین زمان ممکن برخورد می شود.
انتهای پیام/4
کد مطلب: 24759
آدرس مطلب: http://www.KhorasanTime.ir/fa/doc/news/24759/دریافت-۱۰۶۲-گزارش-مردمی-طریق-سامانه-۱۲۴