معاون وزیر آموزش و پرورش:
تعطیلی مدارس آسیبهای روحی و روانی به دانشآموزان میزند
9 مهر 1399 ساعت 21:43
معاون ابتدایی وزیر آموزش و پرورش گفت: دانشآموزان در مدرسه، مهارتهای زندگی و آداب اجتماعی را میآموزند؛ از این رو اگر تعطیلی مدارس طولانی شود، بیشترین آسیبها را بیشتر از حیث روحی این دانشآموزان میبینند.
به گزارش گروه اجتماعی خراسانتایم به نقل از خبرگزاری ایسنا، رضوان حکیم زاده، امروز چهارشنبه ۹ مهرماه در بازدید از دبستان مرزی و عشایری چاه شهید عبداللهی شهرستان سربیشه اظهار کرد: معلم تنها مرجع فرایند یاد دهی و یاد گیری برای دانشآموزان به ویژه در مناطق روستایی، عشایری و مرزی کم برخوردار است.
وی، هدف از بازدید خود را ابلاغ سلام وزیر آموزش و پرورش به دانشآموزان و معلمان خراسان جنوبی به ویژه معلمان و دانشآموزان مناطق روستایی، عشایری و مرزنشین دانست و تصریح کرد: سرلوحه کار ما باید پوشاندن جامه عمل به برقراری عدالت آموزشی تا سرحد ممکن است.
معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه معلمین مناطق روستایی، عشایری و مرزی باید تلاش کنند تا کمبودهای آموزشی و پرورشی داخل خانهها با حضور دانشآموزان در کلاس درس مرتفع شود، تصریح کرد: این که دانشآموزان روستایی، عشایری و مرزنشین با چنین شور و وشوقی در کلاسهای درس و با رعایت دقیق پروتکلهای بهداشتی حاضر میشوند، مایه مباهات است.
حکیم زاده ادامه داد: توجه به دانشآموزان محروم، عشایری و مرزنشین در راستای تحقق عدالت آموزشی و لازمه ساختن فرداهای بهتر است.وی تصریح کرد: ترجیح ما حضور دانش آموزان در کلاس های درس منطبق با پروتکلهای بهداشتی و استفاده همزمان از فضای مجازی، شبکه شاد و درسنامهها به عنوان مکملهای فرایند آموزشی و پرورشی است.
انتهای پیام/4
کد مطلب: 28244
آدرس مطلب: http://www.KhorasanTime.ir/fa/doc/news/28244/تعطیلی-مدارس-آسیب-های-روحی-روانی-دانش-آموزان-می-زند
خراسان تایم
http://www.KhorasanTime.ir