سرفصلهای آموزشی دانشگاهها به سمت مهارتآموزی تغییر جهت دهد
22 مرداد 1396 ساعت 22:48
معاون فرهنگی - دانشجویی دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی گفت: سرفصلهای آموزشی دانشگاهها باید به سمت مهارتآموزی تغییر جهت دهد تا در اشتغالزایی موفق شویم .
به گزارش گروه اجتماعی خراسانتایم به نقل از خبرگزاری ایسنا، بهزاد بهرامی نسب معاون فرهنگی - دانشجویی دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی امروز ۲۲ مردادماه در مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه علمی ـ کاربردی خراسانجنوبی گفت: دانشگاه علمی ـ کاربردی با داشتن حدود ۵۰۰ هزار دانشجو یکی از بزرگترین دانشگاههای حضوری، دولتی و مهارت آموزی کشور است .
وی اظهار کرد: شاید نتوانستهایم به ایدهآل ها برسیم ولی همواره تلاش ما بر تربیت نیروی انسانی ماهر و متخصص بوده است و برای آینده نیز شایسته است تمرکز خود را بر افزایش کیفیت آموزشی بگذاریم .
معاون فرهنگی – دانشجویی دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی بیان کرد: تفاوت دانشگاه علمی ـ کاربردی با سایر دانشگاه در این است که ما در قبال دانشجویان و ایجاد اشتغال برای آنان خود را مسئول میدانیم چرا که این دانشگاه یک مجموعه آموزشی تئوری صرف نیست .
بهرامی نسب ادامه داد: اگر دانشجوی ما بعد از فارغ التحصیلی در یافتن شغل دچار مشکل شد باید بدانیم که در نیاز سنجی موفق عمل نکردهایم .
وی گفت: سرفصلهای آموزشی دانشگاهها باید به سمت مهارت آموزی تغییر جهت دهد تا بتوانیم در موضوع اشتغالزایی موفق باشیم .
معاون فرهنگی – دانشجویی دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی یادآور شد: اگر دانشگاهی باید بر اساس رسالتش آموزش از راه دور را پیگیری کند و یا اگر دانشگاهی در راستای مهارت آموزی وظایفش تبیین شده باید در همان راستا حرکت کند .
کد مطلب: 7661