به گزارش گروه اقتصادی خراسانتایم به نقل از خبرگزاری ایسنا، حسین عباسزاده گفت: بستهبندی به عنوان یکی از شاخصههای مهم در بازاریابی و تبلیغات به شمار میآید که به عنوان یک صنعت در دنیا مطرح است.
وی با بیان اینکه بستهبندی، یکی از مهمترین راههایی است که در بازاریابی بهتر و جلب مشتری بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد، افزود: در بسیاری اوقات به علت نبود بستهبندی ایمن، مشتری از خرید خود صرفنظر میکند.
معاون صنایعدستی ادارهکل میراث فرهنگی، صنایعدستی و گردشگری خراسانجنوبی با بیان اینکه مشتریان انتظار خرید صنایعدستی با بستهبندیهای مناسب را دارند، اظهار کرد: از اینرو نیاز به فرهنگسازی برای درک جایگاه و نقش بستهبندی در مزیتهای بیشمار آن، به صورت مستقیم و غیرمستقیم احساس میشود .
عباسزاده بیان کرد: با توجه به برنامهریزیهای بعمل آمده از سوی ادارهکل صادرات، در راستای برگزاری بیست و هشتمین نمایشگاه ملی صنایعدستی در تهران و با هدف حمایت از گسترش بستهبندی در تولیدات صنایعدستی مقرر شد که به 50 متقاضی شرکت در نمایشگاه دارای بستهبندی در تولیدات تخفیف 20 درصدی تعلق گیرد .
وی ادامه داد: همچنین در راستای تشویق غرفههای برتر نمایشگاه سال گذشته تخفیف 50 درصدی در اجاره بهاء غرفه به 50 متقاضی شرکت در نمایشگاه دارای بستهبندی تعلق گیرد .
معاون صنایعدستی ادارهکل میراث فرهنگی، صنایعدستی و گردشگری خراسانجنوبی تصریح کرد: پس از بررسیهای صورت گرفته و طبق نظرات گروه کارشناسی ادارهکل حمایت از تولید به مدیریت میرزالو، اسامی منتخبین اعلام شد .
عباسزاده ادامه داد: طی این بررسیها، بسته بندی محصولات عادله حسنپور در رشته تولیدات نمد از خراسانجنوبی که از جمله هنرمندان متقاضی شرکت در نمایشگاه است، پذیرفته شده و از تخفیف 20 درصد اجاره غرفه برخوردار شد .
وی خاطرنشان کرد: غرفه خانم عادله حسنپور در بیست و ششمین نمایشگاه ملی صنایعدستی سال گذشته جزء غرفههای برتر معرفی شد.
گفتنی است؛ بیست و هشتمین نمایشگاه ملی صنایعدستی از یکم لغایت هفتم شهریورماه امسال در محل دائمی نمایشگاههای بینالمللی تهران برگزار میشود .
انتهای پیام/4
کلمات کليدی: خراسان تایم , تبلیغ , بازاریابی , صنایع دستی