در روز هایی که همه منتظر گرفتن سلطان حبابها، پادشاه سکهها و دلال ارزها بودیم؛ صدا و سیمای به اصطلاح ملی ما؛ دخترک جوانی را نشان میداد که در حال اعتراف به کارهایش بود؛ پس زمینه ای سیاه و زیر صدایی مخوف بر روی تصویر تلویزیون نمایان بود و اعتراف گیرنده، هم با صدای مشوش کننده و مشمئزکننده خودش، سوالهایش را می پرسید و دخترک هم با صورتی گریان اعتراف میکرد.
در نگاه اول احساس کردم عبدالمالک ریگی دوباره زنده شده و چند صباحی به شرارت پرداخته و پس از کش و قوس های فراوان در یک عملیات ضربتی دستگیر شده و حال اعترافات او را نشان می دهند!
مع الاسف! قصه نه شرارت های عبدالمالک بود و نه رشادتهای سربازان گمنام امام زمان. ماجرای دختر رقاصهای بود که می رقصیده و کلیپ هایش را در اینستاگرامش منتشر می کرده و قس علی هذا. ..
اما نکته قابل بحث جای دیگری است!
ابتدا اینکه قصد توجیه و یا تقبیح کار این خواهرمان را ندارم و بحث اینکه می شد از ریختن آبروی یک انسان جلوگیری کرد و با کمک یک نهاد فرهنگی این قضیه رو بدون سر و صدا حل کرد بماند برای بعد!
بحث بر سر صدا و سیماست.
البته کدام صدا؟ و کدام سیما؟
بحث سر قوه عدلیه است! و لابد کدام قوه و کدام عدل؟
فی الواقع ؛ اگر این صداوسیمای ملی کمی زمان سنجی در اجرای برنامه و پخش یا عدم پخش برنامه در موعد مناسبش و یا ملایمت در پخش بعضی موارد خاص داشت و اصلا مفهموم کی و چگونه را به خوبی می فهمید و ضرورت زمان سنجی را درک می کرد؛ الان در آماج انتقادات خودی و ناخودی قرار نمی گرفت!
و سوژه دست ضدانقلاب و آبشخوران رسانه های آن ها نمی داد و قوه قضائیه ای که اگر به جای دستگیری 《رقاصان اینستاگرامی》،《رقاصان اقتصادی》 و دلال های ارز و سکه را می گرفت و با آن ها برخورد جدی میکرد، حال ما به جای اینکه از قضاوت های؛《علی رضا فغانی》 تعریف کنیم؛از قضاوت های قوه عدلیه انتقاد نمی کردیم.
اصلا اگر به جای "ب" "ز" و "ح" "ف" از همان اول می گفتید حسین فریدون و یا بابک زنجانی و یا فلان و بهمان امروز این بحث ها نبود؛ حداقل زمانی که آن ها رو آن گونه خطاب گردید #مائده_هژبری را هم"م""ه" خطاب می کردید!
گاهی اوقات احساس می کنم اداره های جمهوری اسلامی در مقابل اراده های انقلاب اسلامی قرار گرفته اند و نقش اپوزیسیون رو خواسته یا ناخواسته اجرا می کنند.
در پایان توجه به این نکته اهمیت دارد که محافظه کاری قتلگاه انقلاب است.
کلمات کليدی: خراسانتایم , رقص , مائده هژبری