مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی بر تکریم مددجویان این نهاد و برخورد خوب با مراجعه کنندگان به ادارات بهزیستی سطح استان به عنوان اولویت کار در این حوزه تاکید کرد.
به گزارش گروه اجتماعی خراسانتایم به نقل از ایسنا، علی عربنژاد، امروز(30 خرداد)، در دومین جلسه شورای اداری بهزیستی استان در سال جاری اظهار کرد: در سالهای اخیر و برنامههای سال 97 تمام تلاش خود را بر کیفی سازی فعالیتهای مراکز تحت نظارت و فرایندهای درون سازمانی متمرکز خواهیم کرد.
وی با بیان اینکه ارزیابیهایی که در حوزه شهرستانی در سال گذشته تهیه و تدوین شد بر همین مبنا تهیه شده است، افزود: در نهایت امیدواریم این ارزیابیها باعث پویایی بیشتر و ایجاد انگیزه بیشتر در کارکنان شود.
مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی بیان کرد: نتایج ارزیابیها و شهرستانهای برتر پس از بررسی و تبادل نظر که در جلسه امروز انجام خواهد شد اعلام خواهند شد.
عربنژاد به با اشاره به بحث مددجویی و تکریم ارباب رجوع، خاطرنشان کرد: مددجو نباید با ناراحتی از اداره برگردد و باید با سعه صدر، پاسخ مددجو در حوزههای شهرستانی و واحدهای مددکاری داده شود.