به گزارش گروه اجتماعی خراسانتایم به نقل از خبرگزاری تسنیم، نشست آموزشی "فرایند میز خدمت" صبح امروز با حضور مدیرکل بهزیستی، معاونین تخصصی، ریاست اداره پذیرش، اعضای کارگروه میز خدمت و رابطین میز خدمت ستاد و شهرستانها در سالن اجتماعات مجتمع بهزیستی الزهرا (س) برگزار شد.
علی عربنژاد در این مراسم گفت؛ میز خدمت یک فرایند و برنامه جدید نیست که بخواهد بار مضاعفی بر دوش همکاران وارد کند بلکه فرایند تبدیل خدمات روتین گذشته به خدمات الکترونیک و تجمیع خدمات در یک مکان تحت عنوان میز خدمت است.
وی با اشاره به اینکه میز خدمت برای دسترسی آسان به خدمات توسط ارباب رجوع و در نهایت ارتقای خدمات حضوری به الکترونیک است افزود: با این امکان هر شخص مخصوصاً مددجویان و توانخواهان بهزیستی که محدودیت تردد و حضور در ادارات دارند بتوانند خدمت مورد تقاضای خود را در محل زندگی از طریق سایت بهزیستی قسمت میز خدمت الکترونیک به آدرس behzisti-kj.ir دریافت کنند.
مدیرکل بهزیستی استان خراسان جنوبی با اشاره به رونمایی از سامانه خدمت رسانی مددجویان بهزیستی در بستر دولت همراه (USSD) افزود: سامانه استعلام ارائه خدمات الکترونیکی به جامعه هدف بهزیستی است که مددجویان میتوانند با شماره گیری (#123*44*) و (#123*4*) از وضع ارائه خدمات بهزیستی در اسرع وقت مطلع شوند.
حسین اردونی، رئیس اداره پذیرش و هماهنگی گروههای هدف بهزیستی استان نیز اجرای فرایند میز خدمت هماهنگی و آموزش را وظیفه تفویض شده به ادارات پذیرش عنوان کرد و گفت: پس از جلسه هماهنگی و توجیهی کشوری میز خدمت، خراسان جنوبی اولین استانی است که نسبت به جلسه نشست آموزشی و بازآموری برای مسئولان و رابطین میز خدمت ستاد و شهرستانها برگزار میکند.
انتهای پیام/4
کلمات کليدی: خراسانتایم , آموزش , بهزیستی