چهارشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۱۹
از ابتدای سال صورت گرفت؛

بیش از ۲۰ هزار تماس با سامانه‌ ۱۴۸۰ خراسان جنوبی

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی از تماس ۲۰ هزار و ۵۷۸ نفر با سامانه‌ ۱۴۸۰ از ابتدای سال خبر داد.
بیش از ۲۰ هزار تماس با سامانه‌ ۱۴۸۰ خراسان جنوبی
 
به گزارش گروه اجتماعی خراسان‌تایم به نقل از ایسنا، علی عرب‌نژاد از تماس ۲۰ هزار و ۵۷۸ نفر با سامانه‌ ۱۴۸۰ از ابتدای سال تا پایان دیماه خبر داد.
مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی افزود: ۲۲ مشاور در مرکز مشاوره به صورت تلفنی پاسخگوی مردم هستند.
عرب‌نژاد با اشاره به اینکه بیشترین تماس‌ها از سوی زنان گرفته می‌شود، گفت: بیشترین موضوع‌های مورد بحث تربیت کودک و مشکلات بین فردی است.
مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی با بیان اینکه در بیشتر تماس‌ها مشاوران حداقل یک راه حل ارائه می‌کنند، اظهارکرد: در صورت قابل حل نبودن مشکل فرد به صورت تلفنی به مراکز مرتبط مشاوره‌ بهزیستی ارجاع و به صورت حضوری وقت مشاوره به شخص داده می‌شود.
وی یادآورشد: بیشتر بحث‌های حضوری در زمینه‌ی مشکلات با همسر و دخالت‌های خانواده همسر است.
مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: سال گذشته ۲۴هزار و ۵۶۳ نفر با سامانه‌ی ۱۴۸۰ تماس گرفته‌اند.

انتهای پیام/4
Share/Save/Bookmark
کد مطلب:۲۰۸۲۶
کلمات کليدی: خراسان‌تایم , بهزیستی , سامانه‌ ۱۴۸۰