به گزارش گروه اقتصادی خراسانتایم به نقل از خبرگزاری فارس، علی خاکزادی شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران در نمایشگاه نوروزگاه ایران در مشهد اظهار داشت: گروه فرصتهای ایرانی در شهر شنزن چین دفتر دارد و با کشورهای شرقی آسیا ارتباط خوبی برقرار کرده است.
وی گفت: برای بازدید از نمایشگاه نوروزگاه در مشهد وارد ایران شدم و این نمایشگاه در سطح بالایی برگزار شده است و فرصتهای صادرات در کشور بسیار بالا است.
مدیر گروه فرصتهای ایرانی افزود: شرکت فرصتهای ایرانی با یک طرحی در سال 97 راهاندازی میکنیم، این شرکت فرصتهای خوبی برای بازاریابی ایجاد میکند.
خاکزادی تصریح کرد: صادرات کالاهای ایرانی به دلیل تحریمها شرایط سختی دارد و قرار است تولید و فروش کالاهای ایرانی را در کشور چین انجام دهیم.
وی با بیان اینکه صادرات و واردات را در کشور چین با هم انجام میدهیم، ادامه داد: نمایشگاه فرصتهای ایرانی در چین طی ماههای آینده برگزار میشود و غرفهداران اجناس خود را در چین به فروش میرسانند.
مدیر گروه فرصتهای ایرانی خاطرنشان کرد: اجناس ایرانی باید به سایر کشورهای جهان شناسانده شود و در نمایشگاه چین کالاهای ایران به کشورهای دیگر صادر شود.
خاکزادی با بیان اینکه غرفهداران در نمایشگاه نوروزگاه به بستهبندی توجه کردند، اظهار کرد: ضعف کشور در بازاریابی خارجی مشهود است، در این نمایشگاه بیشتر غرفهداران اطلاعات را به زبان انگلیسی ندادند و این موضوع کمکی به معرفی محصولات به سایر کشورها نمیکند.
وی افزود: هیچکدام از غرفهداران آماده حضور در بازاریابیها ندارند و آموزش بازاریابی برای تقویت غرفهداران برگزار شود، عمده ضعف ما نیز در بستهبندیها است.
انتهای پیام/4
کلمات کليدی: خراسانتایم , نمایشگاه , بازاریابی